Podstawowe błędy popełniane na początku działania w marketingu sieciowym

Podstawowe błędy popełniane na początku działania w marketingu sieciowym !!!

partWitam Cię w kolejnym wpisie, w którym poruszę bardzo ważny temat związany z często popełnianymi błędami przez osoby, które zaczynają przygodę z marketingiem sieciowym. Często spotykam się z tym że zaczepiają mnie osoby na Facebooku proponując na dzień dobry współpracę w ich biznesie. Są to osoby których nie znam, zaczepiają mnie widząc że działam w marketingu sieciowym, ponieważ swój profil prowadzę pod kątem biznesowym. Są to osoby mało doświadczone a dokładniej mówiąc, osoby które nie mają żadnego doświadczenia w marketingu sieciowym, czyli albo dopiero zaczęły przygodę z marketingiem sieciowym, albo już chwilę działają i nie mają żadnych efektów ponieważ nie ma ich kto poprowadzić, najzwyczajniej nie mają jeszcze swojego mentora lub go nie słuchają. Powiem Ci teraz bardzo ważne słowa, które mogą zadecydować o tym czy osiągniesz sukces w marketingu sieciowym : Aby osiągnąć sukces w marketingu sieciowym, musisz koniecznie uczyć się od praktyków, rzadko się zdarza żeby osoby idące drogą własną a nie właściwą osiągnęły sukces, więcej na ten temat możesz przeczytać w moim wcześniejszym wpisie, który znajdziesz klikając TUTAJ.Teraz powiem Ci, jaki największy błąd popełniają ludzie zaczynający przygodę z marketingiem sieciowym.

Podstawowymi błędami jakie popełniają osoby, zaczynające przygodę z marketingiem sieciowym jest mówienie do nowych osób słów w stylu: „Firma z którą współpracuję jest najlepsza”. Bzdura !!! Nie ma firm najlepszych czy najgorszych, są tylko firmy lepsze lub gorsze, różnica może wynikać z planu marketingowego, z produktu jakim firma dysponuje oraz jaka jest konkurencja na rynku. A więc jeżeli nawiązujesz nowy kontakt, nigdy nie próbuj na samym początku rekrutować, nie zaczynaj walki na słowa która firma jest lepsza lub gorsza. Nie próbuj również na siłę sprzedawać swojego produktu, ponieważ lepiej oraz łatwiej jest wzbudzić u klienta chęć posiadania danego produktu, przedstawiając mu punkty referencyjne produktu, oraz punkty referencyjne biznesu, które musisz sobie wcześniej przygotować, a wtedy klient sam kupi od Ciebie lub zostanie Twoim partnerem.

Jak zwykle zapraszam Cię do oglądnięcia krótkiego video, które nagrałem dla Ciebie.

Mam nadzieję że ty już nie popełnisz błędów, które są najczęściej popełniane na początku działania w marketingu sieciowym.

Dziękuję bardzo że czytasz mojego bloga. Koniecznie skomentuj ten post, a jeżeli potrzebujesz więcej porad skontaktuj się ze mną. Kontakt do mnie znajdziesz TUTAJ.

Podstawowe błędy popełniane na początku działania w marketingu sieciowym

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *