9 mega skutecznych sposobów zapraszania na prezentację biznesową

Podsumowując:

W pierwszej kolejności musisz zbadać potrzeby swojego rozmówcy. Kiedy to zrobisz, w następnych krokach zacznie dziać się prawdziwa magia.

Bo kiedy już wiesz co kogoś boli, możesz mu dać rozwiązanie na jego ból. Gdy zrobimy to właściwie, to wtedy osoba chętnie posłucha tego, co mamy do powiedzenia. Wtedy to nie nam zależy na tym, aby osoba chciała, Wtedy to osoba jest ciekawa, jak możemy jej pomóc

Przejdźmy więc do gotowych sposobów zapraszania na prezentację biznesową.

Zaproszenia bezpośrednie: (Szczegółowo omawiam wszystkie zaproszenia w nagraniu video powyżej)

  1. Hej (imię), dzwonię do Ciebie, ponieważ ostatnio mówiłeś mi, że szukasz dodatkowej pracy, a tak się składa, że działam w projekcie, który być może będzie rozwiązaniem dla Ciebie. Czy jesteś otwarty, aby o tym porozmawiać?

  2. Czy gdyby było coś, co być może rozwiązałoby Twoje dzisiejsze problemy, to czy chciałbyś to poznać?

  3. Po krótkiej rozmowie z bliskim znajomym – Tak właściwie to dzwonię do Ciebie, ponieważ kilka dni temu zaangażowałem się w projekt, który wygląda bardzo obiecująco. Czy gdyby było to coś, co dałoby Ci dodatkowe pieniądze, to jesteś otwarty, aby się temu bliżej przyjrzeć?

  4. Hej (imię), dzwonię do Ciebie na szybko, ponieważ kilka dni temu wpadł w moje ręce projekt i pomyślałem, że moglibyśmy razem zrobić coś, co będzie dawało dobre pieniądze Tobie i mi przez długie lata. Czy jesteś otwarty na to, aby poznać szczegóły?

  5. Hej (imię), kilka dni temu dołączyłem do ciekawego projektu biznesowego i nie byłbym sobą, gdybym Ci o tym nie powiedział, abyś mi kiedyś nie zarzucił, że Ci tego nie pokazałem. Czy jesteś otwarty na to, aby poznać szczegóły?

  6. Hej (imię), znalazłem skarb i wiem, gdzie jest zakopany. Czy gdybym poprosił Cię o pomoc, to jesteś gotów razem ze mną go wykopać? Oczywiście w tym zaproszeniu pojawi się z drugiej strony pytanie. Ale o jaki skarb dokładnie chodzi? Tutaj precyzujesz to np. zaproszeniem nr.4 (dokładnie tłumaczę to w TYM nagraniu video)

  7. Witaj (ciociu babciu, mamo, przyjacielu… ect.) Dzwonię do Ciebie, ponieważ uruchamiam swój nowy biznes i mam do Ciebie pytanie. Czy gdybym poprosił Cię o pomoc, to mogę na Ciebie liczyć? – Tutaj przeważnie padnie pytanie – Ale jak mogę Ci pomóc? I Tutaj mówisz, że uruchamiasz właśnie sklep internetowy i możesz mi pomóc wystartować, zostając moim najlepszym klientem. Pokażę Ci produkty i doradzę co dla siebie możesz wybrać z mojego sklepu. Czy mogę na Ciebie liczyć?

Kolejne 2 zaproszenia, to zaproszenia niebezpośrednie.

Te zaproszenia świetnie się sprawdzają przy zaproszeniach bliskich kontaktów, a zwłaszcza kontaktów, z którymi nie mamy jeszcze zbudowanej głębokiej relacji.

8. Hej (imię), co u Ciebie dobrego słychać? Tak właściwie dzwonię do Ciebie, ponieważ jakiś czas temu zaangażowałem się w ciekawy projekt biznesowy. W związku z tym mam do Ciebie pytanie. Czy znasz kogoś, kto chciałby zarobić dodatkowe pieniądze po godzinach, lub w pełnym wymiarze pracy? – Tutaj często padnie pytanie – A co to jest, bo być może ja bym był zainteresowany

9. Hej (imię), dzwonię do Ciebie z prośbą o pomoc.  Ponieważ wraz z grupą przedsiębiorców rozwijamy międzynarodowy projekt więc szukam osób, które chciałyby z nami zarobić dobre pieniądze, Czy znasz kogoś takiego?

Oczywiście każde z tych zaproszeń musisz dopasować pod siebie. Jednak nie zapominaj o zwrotach typu:

  • Czy jesteś otwarty

  • Czy gdybym – to czy byś

  • Pokażę jak Ty możesz na tym skorzystać

Jeżeli nauczymy się dobrze zapraszać na prezentacje biznesowe w projekcie marketingu sieciowego, to ludzie będą chcieli się zapoznać z tym co my robimy i jak to może im pomóc. A co najważniejsze? Nie będą się czuli, tak jak byś ich napadł. Nie będą się również czuli, że chcesz ich na coś naciągnąć. I o to właśnie chodzi. Dzięki właściwemu zaproszeniu, ludzie nie będą przed Tobą uciekać.

Oczywistą sprawą jest to, że nie wszyscy będą chcieli budować z Tobą biznes. Jednak robiąc to we właściwy sposób, skuteczność Twoich działań przerośnie Twoje oczekiwania. A przynajmniej 30-40% osób, które zobaczą prezentację, powiedzą – TAK ZRÓBMY TO!!! 

Jeżeli ten wpis wniósł w Twoje życie wartość, koniecznie zostaw poniżej komentarz, oraz udostępnij go dla Twoich znajomych i biznespartnerów, aby pomóc im w budowaniu biznesu w marketingu sieciowym.

Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na moje wsparcie, wypełniając niezobowiązująco ankietę kontaktową poniżej.

Zapraszanie na prezentację biznesową, to jedna z ważniejszych umiejętności w MLM. W zależności od tego, jaką masz relację z rozmówcą, możemy użyć zaproszenia bezpośredniego lub pośredniego. 

Jeżeli więc chcesz pokazać możliwość biznesową osobie,z którą masz bardzo dobrą relację, czyli jest to ktoś z rodziny, przyjaciel czy dobry znajomy, najlepiej jest użyć zaproszenia bezpośredniego.

 

Zwłaszcza kiedy jesteś na początku swojej przygody z marketingiem sieciowym, warto używać właśnie metody bezpośredniej.

Te dwie metody poznasz w późniejszej części dzisiejszego wpisu.

 

Kiedy nauczysz się właściwie zapraszać prezentacje biznesowe, ludzie będą Cię szanować. A co ważniejsze, nigdy nie zostaniesz odebrany za natrętnego sprzedawcę czy też naciągacza, w którego oczach są tylko pieniądze…

Przejdźmy więc do sposobów zapraszania.

Jak zawsze, przygotowałem to dla Ciebie w wersji pisanej, oraz rozszerzonej wersji VIDEO, które masz poniżej.

Oczywiście nie dzwoń do ludzi od razu z cudowną propozycją biznesową, jeżeli z daną osobą długo nie miałeś kontaktu.

Zadzwoń i zapytaj wprost, co u tej osoby słychać? Pogadaj chwilę, analizując sytuację osoby, poprzez zadanie kilku ważnych pytań.

I tutaj pamiętaj o zasadzie – “Kto zadaje pytania, ten kontroluje rozmowę”

Oczywiście nie zadaj pytań jak na przesłuchaniu. Ale prowadź normalny dialog, pytając o pracę, o zdrowie, o dzieci ect. A kiedy osoba zapyta co u Ciebie, to też normalnie jej opowiedz. I co ważne! Jeżeli dziś pracujesz na etacie, lub prowadzisz działalność, to powiedz o tym, a nie wyskakuj od razu, że działasz w cudownym biznesie.

Zachowuj się jak profesjonalista!

Więc zamiast być interesującym, bądź mocno zainteresowany swoim rozmówcą. Pytaj o wszystko, co może Ci pomóc zdiagnozować, na jakim etapie swojego życia jest Twój rozmówca.

Kiedy już sobie chwilę porozmawiacie i osoba mówi Ci np. że straciła pracę, szuka nowej pracy, szuka dodatkowego dochodu, najlepiej sobie to notuj, bo to przyda się Tobie w kolejnej rozmowie.

Być może w rozmowie wybrzmiało, że osoba ma dzisiaj problemy finansowe np. trudności ze spłatą kredytu, niespodziewane wydatki, potrzebne finanse na edukację dzieci, remont domu lub samochodu, zakup mieszkania lub domu ect. Ty to wszystko koduj i notuj.

To jest ten moment, kiedy Ty masz się wcielić w rolę takiego małego DETEKTYWA, a później przejąć rolę najlepszego konsultanta. Czyli człowieka, który wysłucha z ważnością, a później podpowie ewentualne rozwiązanie.

Podsumowując:

W pierwszej kolejności musisz zbadać potrzeby swojego rozmówcy. Kiedy to zrobisz, w następnych krokach zacznie dziać się prawdziwa magia.

Bo kiedy już wiesz co kogoś boli, możesz mu dać rozwiązanie na jego ból. Gdy zrobimy to właściwie, to wtedy osoba chętnie posłucha tego, co mamy do powiedzenia. Wtedy to nie nam zależy na tym, aby osoba chciała, Wtedy to osoba jest ciekawa, jak możemy jej pomóc

Przejdźmy więc do gotowych sposobów zapraszania na prezentację biznesową.

Zaproszenia bezpośrednie: (Szczegółowo omawiam wszystkie zaproszenia w nagraniu video powyżej)

  1. Hej (imię), dzwonię do Ciebie, ponieważ ostatnio mówiłeś mi, że szukasz dodatkowej pracy, a tak się składa, że działam w projekcie, który być może będzie rozwiązaniem dla Ciebie. Czy jesteś otwarty, aby o tym porozmawiać?

  2. Czy gdyby było coś, co być może rozwiązałoby Twoje dzisiejsze problemy, to czy chciałbyś to poznać?

  3. Po krótkiej rozmowie z bliskim znajomym – Tak właściwie to dzwonię do Ciebie, ponieważ kilka dni temu zaangażowałem się w projekt, który wygląda bardzo obiecująco. Czy gdyby było to coś, co dałoby Ci dodatkowe pieniądze, to jesteś otwarty, aby się temu bliżej przyjrzeć?

  4. Hej (imię), dzwonię do Ciebie na szybko, ponieważ kilka dni temu wpadł w moje ręce projekt i pomyślałem, że moglibyśmy razem zrobić coś, co będzie dawało dobre pieniądze Tobie i mi przez długie lata. Czy jesteś otwarty na to, aby poznać szczegóły?

  5. Hej (imię), kilka dni temu dołączyłem do ciekawego projektu biznesowego i nie byłbym sobą, gdybym Ci o tym nie powiedział, abyś mi kiedyś nie zarzucił, że Ci tego nie pokazałem. Czy jesteś otwarty na to, aby poznać szczegóły?

  6. Hej (imię), znalazłem skarb i wiem, gdzie jest zakopany. Czy gdybym poprosił Cię o pomoc, to jesteś gotów razem ze mną go wykopać? Oczywiście w tym zaproszeniu pojawi się z drugiej strony pytanie. Ale o jaki skarb dokładnie chodzi? Tutaj precyzujesz to np. zaproszeniem nr.4 (dokładnie tłumaczę to w TYM nagraniu video)

  7. Witaj (ciociu babciu, mamo, przyjacielu… ect.) Dzwonię do Ciebie, ponieważ uruchamiam swój nowy biznes i mam do Ciebie pytanie. Czy gdybym poprosił Cię o pomoc, to mogę na Ciebie liczyć? – Tutaj przeważnie padnie pytanie – Ale jak mogę Ci pomóc? I Tutaj mówisz, że uruchamiasz właśnie sklep internetowy i możesz mi pomóc wystartować, zostając moim najlepszym klientem. Pokażę Ci produkty i doradzę co dla siebie możesz wybrać z mojego sklepu. Czy mogę na Ciebie liczyć?

Kolejne 2 zaproszenia, to zaproszenia niebezpośrednie.

Te zaproszenia świetnie się sprawdzają przy zaproszeniach bliskich kontaktów, a zwłaszcza kontaktów, z którymi nie mamy jeszcze zbudowanej głębokiej relacji.

8. Hej (imię), co u Ciebie dobrego słychać? Tak właściwie dzwonię do Ciebie, ponieważ jakiś czas temu zaangażowałem się w ciekawy projekt biznesowy. W związku z tym mam do Ciebie pytanie. Czy znasz kogoś, kto chciałby zarobić dodatkowe pieniądze po godzinach, lub w pełnym wymiarze pracy? – Tutaj często padnie pytanie – A co to jest, bo być może ja bym był zainteresowany

9. Hej (imię), dzwonię do Ciebie z prośbą o pomoc.  Ponieważ wraz z grupą przedsiębiorców rozwijamy międzynarodowy projekt więc szukam osób, które chciałyby z nami zarobić dobre pieniądze, Czy znasz kogoś takiego?

Oczywiście każde z tych zaproszeń musisz dopasować pod siebie. Jednak nie zapominaj o zwrotach typu:

  • Czy jesteś otwarty

  • Czy gdybym – to czy byś

  • Pokażę jak Ty możesz na tym skorzystać

Jeżeli nauczymy się dobrze zapraszać na prezentacje biznesowe w projekcie marketingu sieciowego, to ludzie będą chcieli się zapoznać z tym co my robimy i jak to może im pomóc. A co najważniejsze? Nie będą się czuli, tak jak byś ich napadł. Nie będą się również czuli, że chcesz ich na coś naciągnąć. I o to właśnie chodzi. Dzięki właściwemu zaproszeniu, ludzie nie będą przed Tobą uciekać.

Oczywistą sprawą jest to, że nie wszyscy będą chcieli budować z Tobą biznes. Jednak robiąc to we właściwy sposób, skuteczność Twoich działań przerośnie Twoje oczekiwania. A przynajmniej 30-40% osób, które zobaczą prezentację, powiedzą – TAK ZRÓBMY TO!!! 

Jeżeli ten wpis wniósł w Twoje życie wartość, koniecznie zostaw poniżej komentarz, oraz udostępnij go dla Twoich znajomych i biznespartnerów, aby pomóc im w budowaniu biznesu w marketingu sieciowym.

Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na moje wsparcie, wypełniając niezobowiązująco ankietę kontaktową poniżej.

Facebook Comments

One Reply to “9 mega skutecznych sposobów zapraszania na prezentację biznesową”

  1. Dziękuję za cenne wskazówki i konkretne przykłady zastosowania. Fajnie, że jest to także w formie filmiku, akurat w moim przypadku lepiej wchodzi do głowy 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *