Co będzie jeżeli mi się nie uda co pomyślą o mnie znajomi, co powie rodzina której o tym powiem. Takie myśli najczęściej blokują osoby potencjalnie zainteresowane współpracą w branży marketingu sieciowego.
Dlaczego tak się dzieje ?
Większość osób obawia się straty zamiast zastanowić się nad tym co mogą zyskać, dlatego też ważne jest to w jaki sposób jest prowadzona rozmowa.
Zastanów się jak wyglądała by rozmowa, kiedy zapytał byś osobę w taki sposób jakby miała coś stracić np.:
Powiedz mi jak będziesz się czuł kiedy Ci się uda i odbierzesz od firmy z którą współpracujesz nowiutki samochód o wartości 200 tyś. złotych.
Lub:
Zastanów się jak będziesz się czuł jeżeli Ci się uda, jak się zmieni Twoje życie ?
Pamiętaj że jeżeli nie spróbujesz to nigdy się nie przekonasz czy Ci się uda, a czas i tak przeminie, więc nie masz nic do stracenia, zacznij działać już dziś !!!
Więcej jak zwykle w załączonym video.