KOD złamany, czyli największy problem marketingu sieciowego

Spread the love

Cieszę się, że znalazłeś chwilę czasu, aby przeczytać mój dzisiejszy wpis, który prawdopodobnie zmieni twoją opinię na temat marketingu sieciowego. Dzisiaj wyjaśnię Ci między innymi, dlaczego tak wiele osób nie odnosi sukcesu w tej branży i ma wielkie problemy ze zbudowaniem stabilnego dochodu i odkryję przed Tobą coś co być może do tej pory nie było dla Ciebie za bardzo zrozumiałe.

Na samym początku, pragnę Cię uspokoić, ponieważ dla większości osób marketing sieciowy kojarzy się z tym, że trzeba latać po znajomych i coś im sprzedawać.

Nic z tych rzeczy !

Bieganie od drzwi do drzwi to sprzedaż bezpośrednia, całkiem różniąca się od marketingu sieciowego.

Marketing sieciowy, czyli inaczej mówiąc – budowanie sieci konsumentów, to nic innego jak kupowanie pewnej grupy produktów “tylko dla siebie”, produktów które tak czy tak kupujemy każdego miesiąca.

Wyobraź sobie że zrobiłeś zakupy w markecie, w którym robiłeś do tej pory zakupy i co, po wyjściu ze sklepu zastanawiasz się komu odsprzedasz – masło, colę, kawę, albo herbatę?

No oczywiście że się nie zastanawiasz, bo kupiłeś to dla siebie, ale jeżeli kupiłeś coś dobrego, fajnego i godnego polecenia, dzielisz się tą informacją ze znajomymi i to już jest marketing, z tą różnicą, że market nie zapłaci Ci za to że przyprowadziłeś mu kolejnego klienta, natomiast sklep który ma program partnerski, sowicie Cię wynagrodzi za to, że podzieliłeś się prostą informacją – gdzie inni mogą kupić ten produkt.

A więc przejdę do konkretów i zdradzę Ci to co odkryłem.

Uważam, że mam prawo wypowiadać się na ten temat, ponieważ moja przygoda z branżą Marketingu Sieciowego trwa już kilka lat. W tym czasie próbowałem swoich możliwości z kilkoma firmami w tej branży, z różnymi efektami, cały czas poszukując tej właściwej, tej z którą zarobię nie tylko ja, ale zarobią pieniądze również moi partnerzy.

Szukałem powodu, dlaczego tak się dzieje i czemu jest to ogólny problem marketingu sieciowego, że tak wiele osób skacze z firmy do firmy, próbując zbudować stabilny dochód pasywny.

 

Po pewnym czasie i z pomocą kilku bliskich mi osób, znaleźliśmy przyczynę, dlaczego takie zjawisko jest po prostu częścią tej branży, zrozumieliśmy gdzie tkwi problem i co najważniejsze, znaleźliśmy też rozwiązanie tego problemu i sposób na długo-terminowy stabilny dochód.

Ale żeby wszystko było jasne, muszę Ci przypomnieć o bardzo ważnym prawie, które rządzi światem od lat.

Niewiarygodne jest to, że wiele osób zarabiających w branży marketingu sieciowego, nawet bardzo duże pieniądze, nie jest świadomych jak istotne jest to prawo. Jeśli to prawo zastosujemy w odpowiedni sposób, sukces jest tylko kwestią czasu, jeśli natomiast go nie zastosujemy, efektem będzie fala niepowodzeń i brak zarobków.

Prawo o którym chciałem Ci dziś opowiedzieć, to Zasada Pareto czyli 80/20.

Cały świat się opiera na tym prawie, bo nie zmienimy tego że 80% ludzi robi niewiele, a 20% robi znacznie więcej.

80% pieniędzy na świecie zarabianych jest przez 20% ludności i nie ma tu znaczenia o jakiej branży mówimy.

Weźmy dla przykładu 10 lekarzy, 10 prawników, 10 taksówkarzy, 2 będzie wspaniałych, 8 nie do końca i jest to prawo rządzące współczesnym światem, którego nie da się złamać.

Kiedy zastosujemy to prawo w branży marketingu sieciowego, to wygląda ono identycznie, 80% ludzi nie robi za wiele, natomiast 20% robi znacznie więcej.

Zacząłem również się zastanawiać, co powoduje, że niektórzy ludzie w tej branży osiągają sukces.

I wiesz co?

Wszystko opiera się na liczbach.

Na liczbach zamówień, czym większa liczba zamówień, tym większy uzyskamy dochód. Osoba która ma najwięcej zamówień na koniec miesiąca, będzie miała największy dochód. Pytanie jest, czy jest jakaś różnica między jednym modelem biznesowym, a drugim co do ilości zamówień na koniec miesiąca?

I tutaj chcę Ci uświadomić, że różnica jest i to bardzo znacząca.

Kiedy zrozumiałem, że skoro ten biznes opiera się na liczbach, to ja muszę mieć ich jak najwięcej, że muszę znaleźć coś, co będzie biznesem dla tych 80% osób, ponieważ to co robiłem do tej pory, było biznesem dla 20%. Jedyne osoby które składały zamówienia po jakimś czasie, to były osoby, które chciały się zakwalifikować na wszystkie premie. Nie miałem nic do zaoferowania dla tych 80% osób z którymi współpracowałem.

Więc kim jest ta grupa 80% osób?

Są to zwykle osoby bez doświadczenia w branży Marketingu Sieciowego.

Jest to nasza najbliższa rodzina, znajomi, osoby które nie radzą sobie z odmową, osoby które kupują produkty, których wcześniej nie kupowały, produkty bez których prawie nie mogły by przeżyć.

Po przeanalizowaniu branży, stało się jasne, że większość firm, nie ma oferty dla 80% osób, ponieważ ceny produktów, plany kompensacyjne były napisane z myślą o ludziach z grupy 20% i w pewnym momencie wszystko stało się dla mnie jasne.

Większość firm Marketingu Sieciowego ma naprawdę fenomenalne produkty, ale jest jeden problem.

Każdy kto dołączy do firmy „X” musi nagle zacząć wydawać pieniądze na produkty/usługi, na które wcześniej nie wydawał. Ma to duży wpływ na nasz budżet, bo nagle wydajemy 100, 200 czy nawet 500 zł miesięcznie na produkty czy usługi których wcześniej nie potrzebowaliśmy i w większości przypadków, szybko się to kończy.

Po upływie 3-4 miesięcy, kiedy większość osób nie osiągnie jakiegoś znaczącego sukcesu, kiedy budżet jest coraz bardziej napięty, pierwszym pomysłem jest pozbycie się wydatków na produkty, bez których mogliśmy wcześniej żyć.

Nie chodzi tu o to, że ta osoba rezygnuje z biznesu, rezygnuje również z bycia zwykłym klientem, ponieważ nie widzi sensu bycia takim klientem.

Doszedłem więc do wniosku, że jeśli uda mi się znaleźć firmę, która spełniałby dwa warunki to ja oraz moi partnerzy, możemy osiągnąć niewyobrażalny sukces.

Pierwszym warunkiem było znalezienie firmy, w której „zwykły Kowalski” jest w stanie osiągnąć sukces, zarobić pieniądze i przede wszystkim „nie musi kupować rzeczy, których wcześniej nie kupował”.

Drugim warunkiem było znalezienie takiej firmy, w której nawet jeśli przeciętna osoba nie osiągnęłaby sukcesu, mimo wszystko zostanie klientem, ponieważ widzi wartość w produktach i chce je kupować, bez względu na to czy ma z tego korzyści finansowe czy nie, bo cena produktów nie jest zawyżona dla celów marketingowych, a wręcz przeciwnie, jest niższa od cen podobnych produktów, dostępnych w obrocie detalicznym.

Czy zrozumiałeś to wszystko, prawo 80/20 i to jak wielkie ma ono znaczenie w naszej branży? Jeśli to rozumiesz, odmieni to też twoje życie na zawsze, ponieważ jest to jedyny powód dla którego jedni osiągają sukces, a drudzy nie.

Według mnie jest jeszcze w tej branży jeden problem.

Marketing Sieciowy oznacza wiele poziomów dystrybucji. W wielu przypadkach firma kupuje produkt od producenta, bo nie posiada własnej linii produkcyjnej, producent nakłada swoją marżę, firma Marketingu Sieciowego również, i kończy się tak, że dystrybutorzy mają już bardzo drogi produkt, który muszą sprzedać lub polecić innym. Gdy już produkt dojdzie do klienta, cena jest tak wysoka, że nie ma możliwości konkurowania z podobnymi produktami dostępnymi na ogólnym rynku.

Więc porozmawiajmy teraz nad rozwiązaniem tego problemu, jest to naprawdę bardzo proste, bo wystarczy zrobić tylko 3 rzeczy.

Pierwsza rzecz to produkty.

Produkty których ludzie potrzebują na co dzień i z których już często korzystają, produkty bez których się nie obędziemy bez sztucznego kreowania zapotrzebowania na produkty.

Produkty, które kupujemy od lat. Produkty których po prostu potrzebujemy, nie z wyboru, nie z przymusu, tylko takie które chcemy i z których już często korzystamy.

Drugą sprawą jest cena!

Jeśli będziesz mógł mieć produkty, których cena nie jest sztucznie zawyżona, to nawet jeśli biznes by Ci nie wyszedł to zostaniesz z firmą jako klient.

Trzecią sprawą jest stworzenie „partnerstwa”

Partnerstwa między producentem a klientem, mieć możliwość kupowania produktów bezpośrednio od producenta po bardzo atrakcyjnych cenach, z minimalną miesięczną aktywnością.

Szukając rozwiązania dla 80% osób, o których wspomniałem , znalazłem odpowiednią firmę, która spełnia te 3 warunki.

Polska firma, która ponad 50% dochodu oddaje swoim partnerom za to, że są lojalni oraz  budują rynek zbytu dla firmy, dzięki temu mamy stałych klientów oraz mamy produkty, które konkurują na ogólnym rynku detalicznym jakością oraz ceną, co jest niespotykane i jest to jedyny sposób na długoterminową współpracę oraz dochód pasywny.

Firma produkuje produkty, które każdego dnia są kupowane przez dużą już część Polaków, a możesz je kupić w sklepie internetowym, bez nowych przyzwyczajeń i bez niepotrzebnego wydawania pieniędzy, to tylko zwykła zmiana sklepu, który zapłaci Ci za to, że robisz w nim zakupy, oraz dzielisz się informacją z innymi osobami, gdzie mogą kupić korzystniej.

Mogę Ci zagwarantować, że produkty firmy z którą na chwilę obecną współpracuję są najwyższej jakości, ponieważ firmie zależy na tym, aby klient w kolejnych miesiącach powrócił na kolejne zakupy, a nie kupił tylko raz i odszedł, z powodu słabej jakości produktu.

To odkrycie odmieniło nie tylko moje życie, ale również życie setek innych osób.

Bardzo się cieszę, że miałem okazję poznać te fakty i zrozumiałem, w czym tkwi problem, a co najważniejsze, gdzie jest rozwiązanie.

Bo jeśli mamy na coś poświęcić swój czas, pieniądze i reputacje, aby osiągnąć upragniony sukces jakim jest długoterminowy dochód pasywny, dobrze znać takie fakty.

Bardzo się cieszę, że mogłem podzielić się z Tobą tymi informacjami, jeśli więc uważasz, że te informacje które Ci przekazałem mają sens, i chcesz dowiedzieć się więcej, wypełnij ankietę poniżej, a ja odezwę się do Ciebie, aby porozmawiać o  szczegółach.

Życzę Ci miłego dnia.

 

 

 

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *