Myślę że zgodzisz się ze mną, że ryba nie urośnie większa niż jest akwarium i tak samo jest z biznesem, czy to będziesz prowadził biznes tradycyjny czy marketing sieciowy, zawsze ogranicznikiem jest rynek, na jakim robisz swój biznes.
Jeżeli mamy sklep bądź zakład usługowy w miejscowości liczącej kilka tysięcy mieszkańców, to będziesz miał pewną grupę osób, które będą odwiedzały Twój sklep, bądź zakład usługowy. Graniczy również z cudem aby ta grupa potencjalnych klientów mocno wzrosła działając tylko na tym rynku.
Kiedy swój biznes przeniesiemy lub połączymy z możliwościami jakie daje nam internet, wówczas możemy dotrzeć do nieograniczonej grupy osób, które będą zainteresowane Twoimi produktami bądź usługami, ale pamiętaj o najważniejszym że ludzie kupują tylko od osób które poznają, którym zaufają i których polubią. Aby tak się stało, koniecznie jest potrzebne budowanie własnej marki w sieci oraz budowanie dobrych relacji z przyszłymi klientami, po przez blogowanie, email-marketing lub nagrywanie i publikowanie krótkich filmów video.